احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) هادی چوپان در حرم مطهر امام رضا (ع) + عکس تغییر نام استقلال منتفی شد خرید‌های بی‌رویه؛ دلیل قهرمان‌نشدن سپاهان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتموند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین خداداد عزیزی: هیات فوتبال دکان و دستگاهی است تا عده‌ای در آن نان بخورند + ویدیو همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی
سرخط خبرها

مخالفت آشکار نکونام با سیاست‌های کریمی| قانون سقف قرارداد منتفی است؟

  • کد خبر: ۱۷۱۹۳۲
  • ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱
مخالفت آشکار نکونام با سیاست‌های کریمی| قانون سقف قرارداد منتفی است؟
جواد نکونام، سرمربی استقلال به شدت مخالف اجرای قانون سقف قرارداد برای استقلال است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام در اظهاراتی که داشته صراحتا اعلام کرده هرگز موافق اجرای قانون سقف قرارداد برای بازیکنان استقلال نیست. نکونام حتی به این مسئله مهم نیز اشاره کرده که هیچ یک از باشگاه‌های مدعی قانون سقف قرارداد را رعایت نکرده‌اند وبه همین دلیل هم باشگاه استقلال باید بازیکنانی را به خدمت بگیرد که درخور نام این باشگاه باشند.


 پیش‌تر نیز جسته و گریخته به این موضوع اشاره شده بود و از جواد نقل قول‌هایی پیرامون این موضوع به گوش می‌رسید تا اینکه در اولین جلسه تمرین استقلال که با هیاهیو و حواشی بسیاری به پایان رسید نکونام پرده از تفکرات خود برداشت و خواستاربازیکنانی شد که از نظر فنی شرایط بازی در استقلال را داشته باشند. سرمربی استقلال براین باور است که باشگاهی همچون استقلال هرگز نباید برای بازیکنانش سقف قرارداد تعیین کند و این رویه منجر به تضعیف تیمی خواهد شد که انتظارات بسیاری را پشت سر خود می‌بیند.

استقلال همین حالا نیز برخی بازیکنان کلیدی خود را از دست داده است و چنانچه با همین رویه ادامه دهد و بخواهد قانون سقف قرارداد را رعایت کند بی شک بازنده نقل وانتقالات خواهد شد. درواقع نکونام با این اظهارات هشداری جدی به مدیران باشگاه استقلال داده تا به سرعت مسئله جذب بازیکن با رعایت قانون سقف قرارداد را منتفی کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->